Translate

niedziela, 13 lutego 2011

"Nie dla nas kwitnie ananas"

Siostra obserwuje
Odwiedziła mnie wczoraj Siostra, jest świetna i dla mnie ważne jest jej zdanie.  Więc pilnuje siostra paleniska, by nie wygasło i działa według instrukcji  Dzierżyńskiego: obserwować, prowokować, likwidować.
Okazało się, że obserwuje ona mojego bloga! Zarzuciła mi, że robię dużo błędów i literówek, piszę pod wpływem i w ogóle po co to robię? Żegnam się więc z Wami i zamykam swojego bloga.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minął dzionek, zgodziła się siostra na moje blogowanie pod warunkiem, że zamieszczę w necie zbiór jej rymowanek i powiedzonek. Co bardziej drastyczne wyciąłłłem.

Tako rzecze Sióstra:

Nie oddam, nie oddam nikomu mojej wolności i salcesonu.
Lepsza szynka w klozecie niż onuce w galarecie.
na starej piczy młodzież się ćwiczy (kultowe, klasyk, punkt odniesienia, probież, rymowanka kanoniczna)
ostatnie podrygi zdychającej ostrygi
daj to był chiński sprzedawca jaj
nie ma jutra bez komputra
adios amigos bo stygnie mi bigos
parle parle sucho w garle
trę dupą o trotuar (z akcentem francuskim)
wicehrabia pazurami gówno zgrabia
srutututu majty z drutu
Choćbyś trząchał 3 tygodnie, jedna kropla zawsze w spodnie
Płochomu tancjoru i jajca mieszajut (czyli złej baletnicy i rąbek u spódnicy)
kłaniam się nisko po same piżmaczysko
kowal kuje popierduje, a kucharka sra do garka
kur wagon powieźli
kur wie najlepiej
po jeziorze fale gonię, witam wszystkich stare konie (przywitanie Żaby Moniki)
matka boska potrójnie przedziwna
Dzień dobry, jestem z kobry
Potrzebne jak kurwie majtki
Siedzi, jak głupi z czystą szyją
Wierci się jak gówno w przerębli (góralskie)
Kto katolik, bęc o stolik!(papieskie)
Łyku, łyku Fryderyku!
Bęc go w migdał, żeby krzyk dał!
Szukam kojca dla ojca i klatki dla matki
a kuku stary kruku
słuchaj uchem a nie brzuchem
w zdrowym ciele zdrowy chuch
Nie dla nas kwitnie ananas
Spoko majonez
Oczywizda kot psu w dupę gwizda.
Ile? Dwa gile. (mądrość księgowej)
bęc go w migdał, żeby krzyk dał. po: już po krzyku Fryderyku
całóski spod brzóski
co słychać? stare kurwy nie chcą zdychać.
ni winkla, ani piona i robota spierdolona.
Pan - na płachcie własnej roboty robiony
Jest szansa złapać szympansa
ranek to panek
żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek
idź w bruzdę leżec
Świnia sama worek drze i kwiczy
wyżej sro niż dupe mo (góralskie)
nie widziała dupa Słońca ogorzała od Miesiąca(góralskie)
kurwa kurwie dupy nie urwie (hard core)
piwo z rana jak śmietana
tovariszczie oficjery, połkovye kurvy i vsjia ostalnaja niepijiuszczaja svołocz! Za wstrieczjiu pod stołom!
Nie dziękuj, w polu odrobisz.
od nędzy do pieniędzy
Chyba. Chyba to się małpa na gałęzi.
Siadaj pała
stal się leje, moc truchleje
potrzebni goście jak dziura w moście