Translate

niedziela, 6 lutego 2011

Świerszczyk i ekologia

Miałem w ubiegłym roku swoje chwile.  Wystąpiłem w „Świerszczyku”. Ale nie  w tym dla dorosłych, o czym pomyśleliście,  tylko w ogólnopolskim magazynie dla dzieci. Świerszczyk jest gazetą bardzo mądrą z kilkudziesięcioletnią tradycją. Uczyłem się czytać ze Świerszczyka a było to w czsach prehistorycznych. W numerze 18 z września 2010 moje rzeźby stalowe, spawane z elementów pozyskanych ze złomu zostały opisane jako sztuka ze śmieci, czyli ekologiczna. Czego to się człowiek nie dowiaduje o sobie?  
Warto odwiedzić portal ekologiczny http://www.ekoistka.pl/. Jest to portal dla ekologicznych kobiet. Mężczyźni  też z zainteresowaniem poczytają,  ale po lekturze mogą stać się gejami, o ile już nie są.  Właścicielka portalu pisze bardzo ciekawe artykuły, jest z pewnością inteligentną i piękną kobietą. Wiem, bo ją doskonale znam.
 Brakuje mi w  tym portalu dla kobiet artykułów na temat eko- sexu. Co to jest, z kim się to robi i gdzie,  i co najważniejsze, po co?  Mógłbym coś napisać, bo Świerszczyk namaścił mnie na eko.

Na zdjęciu powyzej- czytelnik portalu http://www.ekoistka.pl/  rozważa kwestię dryfowania kontynentów.
Nadal można moje rzeźby z brązu zobaczyć w galerii „Serdika” przy ul. Świetokrzyskiej w Warszawie, naprzeciw Pałacu Kultury, którego Radek nie dał rady zburzyć. Ceny bardzo przystępne!